lauantai 31. tammikuuta 2015

Jalkapuoli talon haltija

Oon kärsiny muutaman päivän ajan sellasesta oudosta kivusta tuol akillesjänteessä. Se ei tunnu koko ajan mutta välillä esimerkiks jos seison vähänki takapainosesti, nii hyvä ettei lähe jalka alta kun sattuu niin paljon. Sen jälkee joudun linkkaamaa jonku aikaa, kunnes se kipu sit taas häviää. Mulla ei oo mitään hajua mistä toi kipu nyt on tullu, ku mähän oon muutenki ollu jo pari vuotta pikkasen jalkapuoli ku on polvi hajalla taekwon-do treenien takia. Seki viel saman jalan polvi kun toi akillesjänne. Auttakaa ihmiset: Mistä tossa voi oikein olla kysymys?

Porukat lähti eilen 20 vuotis- hääpäiväreissulle, niin oon huomisee asti talo- ja koiravahtina. Mikäs tässä ollessa, kun kävin eilen murunkaa leffassa kattomassa sen uusimman Vareksen. Oli kyllä ihan hyvä ja aika jännittävä. En oo ite Vareksia aikasemmin kattonu, lähinnä pari lukenu, mut vois jatkossa niitä alkaa seuraamaaki kunnolla. Tällä hetkellä herra on Jumbossa, josta toivottavasti löytää itellee kengät Wanhoja ja valmistumisiaa varten. Myöhemmin se tulee sit meille ja me katotaa Hobitin toinen osa. Sitä ennen ois vielä tanssiharkat eessä. Toivottavasti mun jalka ei ala kipuilee siellä.

Mulla oli eilen autokoulun teoriakoe ja läpi meni! Oon niin ilonen, koska nyt saatan ehtii saada kortin hiihtolomaan mennessä. En tosin voi olla varma koska tiedän jatkosta tasan että ens viikon keskiviikkona on ajotunti, missä sitte sovitaa loput ajot ja inssiajo. Sekin sais mennä ekalla läpi niin voisin jopa uskoo et saattasin olla hyvä kuski :P

Tässä kaikki tältä erää. Nähään taas myöhemmin! =)
~Julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti