maanantai 19. tammikuuta 2015

Karkkilakkoon!

Tein tässä illalla radikaalin päätöksen (mut tuntevat tietää hyvin miks) ja ryhdyin karkkilakkoon. Mulle on suklaasta tullut kertakaikkisen heikko kohta ja nyt päätin että vaikka mä käynkin kuntosalilla, niin en aijo syödä karkkia tästä eteenpäin ainakaan Wanhojentansseihin asti. Joo tässähän tää on tosi helppo sanoa mut huomenna voi ollakki jo ihan toinen ääni kellossa. No niitä heikkoja hetkiä varten mulla on mun kulta joka on vannonnut pitävänsä mut poissa karkkihyllyiltä. Ja tällä kertaa sanoin sille et ei anna periks edes vaikka mä suuttuisin. Lupas olla antamatta! ^^
Jakso lähestyy loppuaan kovaa kyytiä ja ens viikolla alkaskin jo koeviikko. Mulla on (Luojan kiitos) vaan kolme koetta mutta niittenkin kanssa riittää tekemistä. Varsinkin matikka on mulle ollut aina tosi haastavaa. En oo kuitenkaan mitenkään erityisen innostunut jakson vaihtumisesta ihan jo senkään takia, että ens jakso tulee olemaan huomattavasti haastavampi ja kiireisempi kun tää. Lisäks tuun joutuu taas pärjäämään välitunnit koulussa yksin, kun Risto ja mun kaverit lähtee koulusta koeviikon jälkeen.. Ikävä tulee vaan minkäs teet... :( Wanhojentanssien jälkeen mä olen oikeesti omillani. Pakko se on murulle lukurauha antaa.

Mun motivaatio punttisalia kohtaan on ollu viimeaikoina vähän hukassa, mut huomenna meinasin taas mennä sielläkin käymään. Vaikka mun mekko mahtuukin mun päälle niin jos vaan hillun himassa kokoajan niin kohta se ei mahdu. Tanssi yksin ei riitä kun on vaan kerran viikossa tunnin ajan. Risto ehotti että alottaisin sen kanssa spinningin, mikä sit tarkottas et punttis jäis laskuista pois. En oo ikinä sitä kokeillu, mut jos vaan löytyy sopiva paikka ja aika niin voisin ainakin yrittää.

Tässä taitas olla kaikki tältä erää. Lopuks vielä asukuva tältä päivältä. Piti yrittää näyttää ihmiseltä kun menin käymään Helsingissä hoitamassa asioita pankissa! :)




Pysytelkää mukana! Ens postauksessa tuu kertomaan mm. kun Risto alkaa opettaa mulle venäjää! ^^ Mitähän siitäkin tulee? :D

Nähdään!
~Julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti