keskiviikko 29. huhtikuuta 2015

Kiirettä kiireen perään

Musta ei oo taas pariin päivään kuulunut mitään, pahoittelut siitä. Totuus kuitenkin on, että kevät on mulle iskenyt taas totaalisesti päälle ja saan pää kolmantena jalkana olla juoksemassa harvase päivä paikasta A paikkaan B ja paikasta B paikkaan C jne.

Tänään mulla oli kesän ekan riparin, Nuottakoto kakkosen isos- ja ohjaajatapaaminen. Oli kiva päästä tutustumaan isosporukkaan ja leirin vetäjiin, joista osan tosin kyllä tunsin jo etukäteen. Tapaamisessa me lähinnä käytiin läpi alustavasti leirin ohjelma, sekä seuraavat tapaamispäivät. Sen lisäks kun isoset kävi läpi isossopimusta, niin yks vetäjä selitti mulle emännän (yövalvoja) ohjeet ja sille kuuluvat vastuutehtävät. Paljonhan siinä on hoitamista, mutta toisaalta suurimman osan asioista mä tiesin etukäteen, koska mun yks tosi läheinen ystävä, joka itse on ollut isäntänä parina vuonna, oli mulle ne asiat noin suurin piirtein jo aikasemmin selittänyt. Tän lisäks mulla on vielä sunnuntaina isäntä/emäntäkoulutus, joten sieltä saan vielä viimeiset ohjeet. Eipä mua oikeestaan sen suuremmin siis jännitäkään.

Myös koulun takia oon ollut vähän kiinni viime aikoina. Mulla on kohtalaisen paljon projekteja tässä jaksossa ja niiden dead-linet on aika lähekkäin, joten niissäkin on tekemistä riittänyt. Sen lisäks aikaa tänä keväänä tulee viemään myös se, että osallistun koulun kevätjuhlanäytökseen, jonka harjoittelu ja suunittelu vie oman aikansa. Extra-tunteja on koulussa siis odotettavissa, mutta työ toivon mukaan kevätjuhlassa sitten palkitaan. Eikä tämä oo vielä mitään verrattuna ensi syksyyn; Mullahan alkaa kirjotukset syksyllä, niin jo niihin lukeminen ja kertauskursseilla kouluajan ulkopuolella käyminen vie aikaa, mutta sitten taisinkin jo mainita, että osallistun myös syksyllä koulun musikaaliin. Aion olla tanssimassa ainakin, joten koreografioihin pitää harjoitella ja se taas tapahtuu 2x viikossa seiskapalkissa, eli kun normaalisti keskiviikkoisin ja perjantaisin koulu alkaa 9.45, on mun oltava koulussa jo 8.20. Tähän päälle vielä muu harjoittelu kakkosjaksossa niin vot.

Huomenna alkaa vappu ja me lähdetään viettämään sitä mökille. Toivottavasti säät suosii tai mä tuun seinähulluksi kun en pääse ulos. Markoakaan ei porukat nyt laskeneet mukaan, niin seura on aika vähäistä. No onneks mä tuun jo lauantaina kotiin sunnuntaina olevan koulutuksen takia, niin pääsen sitten la-su olemaan Markon kanssa tanssia ja koulutusta lukuun ottamatta koko ajan. :) Mökille otan kameran mukaan, niin sieltä tulee sitten kuvapäivitystä viimeistään kun palaan takasin kotiin. Huomenna on koulussakin vapunviettoa, joten laitan mun Skotlannista saadun "one piece"- haalarin kouluun päälle. Siitä kuvia sitten myöhemmin. Nyt pitää mennä pakkaamaan ja suihkuun! Näkyillään taas!
~Julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti