sunnuntai 21. kesäkuuta 2015

Juhannuskuulumiset

Vihdoin! Kesti ikuisuus ennenkuin pääsin alottamaan tätä postausta, koska kumpikin kone mitkä mulla on tällä hetkellä käytössä temppuili koko ajan. Toisen netti on hitaampi kun etana, toinen ei millään suostunut herättämään mun kameran muistikorttia henkiin.

Nyt kuitenkin asiaan. Pääsin vasta nyt päivittelemään kuulumisia juhannuksesta, koska vietin sen Markon mökillä, joka siis sijaitsee myöskin Hirvensalmella, mutta niin korvessa ettei netti siellä toimi. Näin ollen oli muutaman päivän informaatiokatkos. Teki oikeastaan ihan hyvääkin.

Juhannus kului pääasiassa Markon mökillä puuhaillen, tosin pari kertaa käytiin myös meidän mökillä moikkaamassa mun siskoa ja viemässä ja hakemassa tavaroita. Juhannusaattona käytiin Kissakoskella kun siellä oli yhteinen juhannuskokko. Sen sytyttämisessä kesti oma hetkensä. :P Nyt kuitenkin pistän muutaman kuvan tulemaan. Kuvahan kertoo sanoja enemmän ;)


Kokko ennen syttymistään =)


Kissakoski- pelottavan näköiset kuohut :s

<3

Murun pappatunturi vm. -68 muistaakseni :D

Markon mökiltä =)

niiden mökki on rintamamiestalo
Nyt pitää mennä. Rakas oottelee sinne yöks ja tekee barbeque-safkaa. Just sopivasti kun mun masu kuullostaa jo ihan karhulta :D Näemme seuraavan kerran varmaan mun Viitakon leirin jälkeen. Leirillä oon siis torstaista eteenpäin :)
~Julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti