maanantai 1. kesäkuuta 2015

Tulossa ja menossa, menossa ja tulossa

Nyt tulin kirjottamaan, mitä alunperin pitikin tulla kirjottamaan, eli kuulumisia kertomaan. Loma tosiaan alkoi lauantaina ja mun ainoa varsinainen lomapäivä oli tänään. Tai siis toki mulla on niitä vielä myöhemmin tässä kuussa, mutta huomenna olis kesän ekan riparin kaupunkipäivä ja ylihuomenna lähtö itse leirille. Nyt on kyllä pakko myöntää, että jännittää koska oon ekaa kertaa yövalvojan roolissa. Muru läks jo tänää mökilleen äitinsä kans ja palaa sieltä vasta parin päivän päästä, eli en ehdi näkemään enää ennen ens tiistaita. Tänään piti siis sanoa heipat :(

Koko viikonlopun vietinkin Markon kanssa, kun porukat oli mökkeilemässä ja mulla oli ne kevätjuhlat lauantaina, niin en voinut lähteä mukaan. Meillä oli kuitenkin tosi hauskaa, vaikka ns. kotihiireiltiinkin aika paljon. Käytiin me tottakai välillä ulkonakin, mutta kotona me yleensä viihdytään =) Tällä hetkellä ootan juhannusta tosi innolla, koska vietän sen murun kanssa Hirvensalmella. Ollaan päivät todennäkösesti meidän mökillä (+ minä yöt juhannusta edeltävällä viikolla), mutta juhannusviikonloppuna/viikolla sinne tulee myös mun sisko ja sen perhe, niin me vietetään tilanpuutteen takia yöt Markon isän mökillä, joka sijaitsee Hirvensalmen Kissakoskella eli varsin lähellä siis. :)

Laitan tähän loppuun vielä muutaman kuvan perjantain Porvoon reissulta ja mun kevätjuhlamekosta, sekä sellasesta shortsiasusta, minkä ostin sen mekon kanssa. Seuraavan kerran taitaa tekstiä tulla vasta ens viikolla, joten malttakaahan siihen asti. =) Nähdään!










 ~Julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti