sunnuntai 6. syyskuuta 2015

Kuulumisia ja asukuvia

Moikka vaan kaikille taas pienen tauon jälkeen. Mulla on kirjotukset ihan kohta, joten tauko johtuu siitä että pyrin kertaamaan niihin. =) Anyway, mulla olis edelleen mielipiteitä jaettavana vaikka ja mistä, mutta luulenpa että teitä kiinnostais kuulla vaihteeksi kuulumisia =D

Mun elämässähän ei sinänsä ole mitään kauhean ihmeellistä tapahtunut. Kirjoituksiin valmistautuminen vie eniten aikaa. Tiistaina on jo englannin yo-kuuntelu. Apua! O.O No, toisaalta onpahan sitten ohi niin helpottuu taas hetkeksi. Meillä oli viime torstaina abien 100 aamun bileet eli pyjamissa kouluun ja illalla sitten baariin pitämään hauskaa. Mä en voi käsittää sitä, että koulua on jäljellä alle 100 päivää enää. Kohta jo alle 90! Mihin ihmeeseen aika valuu? Ja mulla ei edelleenkään oo mitään lopullista päätöstä siitä mitä haluan tehdä elämälläni, vaikka se lentäjän ammatti houkuttaakin. Mua vaan harmittaa että se haave romutetaan suorilta rikki kun siitä puhun. Ei aina, mutta hyvin usein =/ "Se on niin iso asia", sanoi eräs kaverini. No entäs sitten? Ei unelmat ole unelmia jossei ne ole isoja. Vai olisiko esimerkiks Cheek tai Ela päässyt nykyiselle tasolle jos olis kuunnellut kritiikkiä? Enpä usko. No se siitä saarnasta.

Me käytiin tänään meidän ystäväperheen luona kylässä ja päätin pitkästä aikaa näyttää, millaisella asulla olin liikenteessä. Alla siis vielä lopuksi kuvia siitä =)

Nähdään taas!



Asusta saapi kertoilla mielipiteitä! :)
~Julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti