tiistai 15. syyskuuta 2015

Sairastuvalta päivää

Näin voi vissiin käydä vaan mulle: Huomenna on englannin yo-kokeet (ja mun piti alunpitäen tulla vasta niiden jälkeen kirjottamaan tänne) ja minä herään tänä aamuna 38 C kuumeessa. Ehkä pahin mahdollinen aika tulla kipeäksi, ja varsinkin saada joku hiivatin influenssa. Ja en ymmärrä mistä tää nyt tuli kun olin jo viikko sitten flunssassa mutta se tuntui menneen ohitse.  No, aamun puolikuolleena makoilun jälkeen mulla on nyt hitusen parempi olo, koska vetäsin burana 600 huiviin kun piti jaksaa käydä koululla yhden tunnin verran. Kuume ei ole noussut niin ylös sen jälkeen ja mä uskon ja toivon ja luotan ettei se nyt myöskään nouse. Tähän päälle vielä molemmat korvat kipeenä niin avot, mitähän seuraavaksi? Ja voin kertoa että ettet tahdo nähdä miltä mä näytän nyt. Olo kun zombilla ja siltä mä näytänkin kun hiukset ihan takussa enkä oo niinsanotusti hirveesti jaksanu itseeni ehostaa muutenkaan, sattuneesta syystä.

Huomenna mä nyt kumminkin menen sinne kokeeseen, oli tilanne mikä tahansa. Pääsen mahdollisesti liikkasalin pukuhuoneeseen tekemään koetta, koska sinne saadaan joku sänky tai vastaava, niin pystyn myös lepäämään välissä. Lähinnä mietin, että missä valvoja sillon pyörii? O.o No jaa, ehkä sekin selviää. Kokeen jälkeen mun on vielä raahauduttava lääkäriin, koska YTL haluaa lääkärintodistuksen siitä, että tein kokeen kipeänä. Hyvässä lykyssä saatan myös saada hiukan armahdusta pisteissä silloin, mikä olisi myös erittäin toivottavaa, koska käytiin tänään läpi enkun tunnilla harjoitus yo-paketti ja huomasin kyllä aika helposti, että kipeänähän sen olin tehnyt kun en meinannut itsekään saada vastauksista mitään tolkkua. O-ou! Toivottavasti huomenna ei olisi ihan niin sumea pää. Todennäköisesti tämäkin teksti on samaa tasoa; myöhemmin en ota tästä mitään selkoa xD No, pahoitteluni siitä jos on sekavaa tekstiä, tiedättepähän ainakin syyn.

Tänään pitäisi vielä jaksaa pakata eväät, tarkistaa kynien ja muiden tarpeellisten asioiden kunto ja peittää tekstejä niistä tarvikkeista missä niitä on. Voin kertoo että toi eväiden pakkaaminen vie jonkun aikaa ainakin, koska kaikkien eväiden on pakko olla joko läpinäkyvissä pusseissa tai eväsbokseissa ja ne pitää olla pois mahdollisista kääreistä ym. Tän lisäks vielä pulloista tarvii repiä etiketit irti. Tarkkaa on homma joo.

Nyt mä painun takas lepäilemään ja hiukan kertailemaan sanontoja enkuks, joista voi olla hyötyä ainetta kirjottaessa. Tuun huomenna kertomaan kuin kävi! Wish me luck! =)
~Julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti