keskiviikko 2. joulukuuta 2015

Sairastupailua ja musikaalia

Hellurei vaan pitkästä aikaa. Oon ollut viime aikoina vähän saamaton kaiken suhteen niin siksi täälläkään ei ole vähään aikaan kuulunut mitään. Nyt aattelin kuitenkin tulla kertoilemaan kuulumisia, niin tiedätte että oon edelleen elossa :D

Elossa tosiaan oon, mutta en fyysisesti kaikkein parhaimmassa kunnossa taas jälleen kerran. Olin käytännössä koko toissa viikon pois koulusta (vapaapäiviä oli muutenkin) koska sairastuin kuumeeseen ja johonkin vatsataudin tapaiseen edellisen viikon loppuna kun olin Villen luona. En oksentanut kun kerran, mutta olo oli silti seuraavat päivät aika huono. Kun pääsin kotiin, mittasin kuumeen ja sain pienen sätkyn, kun se oli jossain vaiheessa melkein 39C. En tiedä millon viimeks mulla olis ollut niin korkee kuume, joskus pentuna varmaan.

No se kuume kesti muutaman päivän, mutta korkee kuume niin vie voimat aika hyvin. Lihaksia särki monta päivää kuumeen laskemisen jälkeen. Luulin sitten päässeeni sairasteluista tältä erää, mutta näköjään mulle puskee sitten kerralla kaikki päälle. Nyt on nimittäin kurkku aivan jumalattoman kipeä. Mitään siellä ei näy, mutta punanen se on. Puhuminen ja nieleminen sattuu aivan älyttömästi. Ja nyt pisteenä i:n päälle mulla on oikeen käden keskisormessa joku ihme kynsinauhan tulehdus. Sormen pää on ihan punanen ja kuuma kun mikä ja sen lisäks kosketusarka. Ei oo kotihoidot auttanut niin huomen aamulla täytyy marssia terveyskeskukseen hakemaan antibioottikuuri, ennenkun menee pahemmaks. Olis pitänyt hakee se jo ajat sitten, mutta mä en nähtävästi osaa laittaa asioita tärkeysjärjestykseen, vaan vetoan jatkuvasti kiireeseen. No huomisaamuna ei tosiaankaan ole mitään ylimäärästä menoa kun koulu alkaa vasta 11.45 niin tämä tyttö marssii kasilta sitten terveyskeskukseen. Pyydän varmaan samalla jotain tohon mun kurkkuun, että pääsen tosta pistävästä kivusta eroon.

Kurkku olis tärkeetä saada kuntoon nyt muutenkin, koska ens viikon tiistaina on meidän musikaalin ensi-ilta ja mulla on laulurooli. Milläs laulat, jos kurkku on ihan p*skana? Jännittää vähän muutenkin, kun sen biisin (itsesanoitettu) rytmi ei ole mikään helpoin mahdollinen, enkä mielelläni haluis mokata heti kättelyssä, varsinkin kun porukoiden ja Villen lisäks sitä on kai pari muutakin tuttua tulossa katsomaan.

Tässä varmaan olennaisin tältä erää. Tuun kertomaan sitten, miten se ensi-ilta meni! =) Wish me luck! :D



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti