keskiviikko 22. huhtikuuta 2015

Vuoristoradassa....

Viime aikoina mä olen lähinnä ottanut osaa erinäisiin yhteiskunnallisiin keskusteluihin tai haasteisiin mutta en niinkään kertonut kuulumisia. Ajattelin nyt tulla vähän kertoilemaan miten mulla menee. Aikamoista vuoristorataahan tää on ollut.

Ihan ensiks mä voisin kertoo vaikka sen, että mulla on nykyisin uusi poikaystävä. Me ei olla oltu kun vasta vajaa kaks viikkoa yhdessä, että aika uus juttu vielä. Tän jätkän nimi siis on Marko ja iästä en nyt sano muuta kuin että meillä on kohtalaisen iso ikäero. Kerron herrasta paremmin myöhemmin, jos antaa siihen luvan. Jossain välissä teen myös postauksen siitä, miten ja missä me tutustuttiin. Ei ehkä kaikkein tavallisin rakkaustarina ;)

Meillä oli koulussa tänään musikaali-info asiasta kiinnostuneille. Itseä kyllä kiinnostaa esiintyminen ja mikäli mukaan lähden niin osallistun ainakin spesiaalitanssinumeroihin (kaikki tanssii jossain vaiheessa) ja pyrin päästä myös niihin laulajan rooleihin. Jälkimmäinen jännittää, mutta samalla rakastan laulamista niin paljon, vaikka yhdessä postauksessa taisinkin kertoa, etten yleisölle yleensä laula ujouden takia. Nyt päätin kuitenkin ottaa itseäni niskasta kiinni. Matkailuala kiinnostaa kyllä, mutta pitkäaikainen unelma on ollut myös ura musiikin parissa. Siitä meinasin luopua jo aikasemmin lyttäävien kommenttien takia, mutta yks tarina, jonka oon nyt kahdesti kuullut sai mut miettimään asiaa uudestaan. Ei mulla kuitenkaan ole mitään menetettävää, niin miksen ees yritä?

Mä vissiin taisin kertoa, että kouluttauduin aiemmin keväällä ripareiden yövalvojaksi (meidän seurakunnassa emäntä/isäntä). No mä myös hain ja pääsin kahdelle kesän riparille. Toinen on meidän pohjosen leirikeskuksessa Viitakossa Tahkon lähellä ja toinen puolestaan Espoon vieressä olevassa Nuottakodossa. Viimeksi mainittu alkaa jo 3. kesäkuuta. Kesä sais tulla jo! ^^ Eilen ja tänään, mulla oli isostapaamiset mikä oli kiva, kun pääs vähän jo tutustuu omaankin isosporukkaan. =)

Elämä on aika vuoristorataa ollut viimeaikoina kuten sanoin, mutta tästä jatketaan ja suunta on vaan ylös päin. Varsinkin nyt kun oon löytänyt ihmisen vierelleni <3 Tässä kaikki tältä erää! Seuraavat kuulumiset (kera kuvien) varmaankin viikonlopusta! Pysykää mukana! =)
~Julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti