maanantai 4. toukokuuta 2015

Normipäivä... tai siis -elämä...

Ei taas oo pieneen toviin kuulunut musta mitään, eikä varmaan ennen viikonloppua sit taas kuulukkaan. Ai miks? Kaks sanaa: karsee. kiire. Ja tää ei ees oo mikään tekosyy vaikka siltä saattaaki jo vaikuttaa. Kevät on mulla sitä aikaa kun pitäis noin kolmeen paikkaan revetä yhtä aikaa. Tää viikko ei tee poikkeusta; Millon mulla on koulun kevätjuhlanäytösjuttuja (jessus mikä sana xD), millon tarvii juosta Helsingissä asioilla tai hoidella kesän ripariasioita. Tähän päälle vielä koulu ja harkat. Kuukausi enää, mutta kyllä sitä taas innolla kesää oottaa.

Laitoin tänään hakemuksen blogirinkiin, jotta saisin mun blogille vähän enemmän näkyvyyttä. Tilastojen perusteella varsin moni tätä tuntuu lukevan, vaikka lukijoissa on tasan kaks ihmistä. Ihmiset lukijaks liittyminen ois ihan suotavaa. Mutta tosiaan, jos tuo hakemus menee läpi, niin mun blogi saa ilmasta mainosta ja sitä kautta toivottavasti lukijoita. Niin ja siis, jos joku ei tiedä, mikä blogirinki on, niin tuosta linkistä kappaleen alussa pääsee siitä lukemaan hitusen enemmän. Nyt vaan toivotaan, että mun hakemus hyväksytään. :)

Nyt täytyy mennä tekemään koulujutut valmiiks ja sit illan tää neiti viettää lätkän parissa. Kannustetaan Suomi voittoon! ^^ Loppuun vielä pari kuvaa. Pysykää mukana, seuraava postaus tulee kertomaan äitienpäivälounaasta ja mun perjantain shoppailusta. Toivon mukaan löydän uuden mekon itelleni. 50 euron Kappahlin lahjakortti odottaa käyttäjäänsä! ^^
Marko tykkää kuvailla =)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti