perjantai 23. tammikuuta 2015

Shoppailuu

Eilen jostain syystä iski hirvee inspis et haluun lähtee shoppailee. Se ei siis todellakaa oo mulle mitenkää tavallista, päinvastoin: Yleensä shoppailu ei kiinnosta pätkän vertaa. Mutta, pitemmittä puheitta tässä ois muutama kuva:
Tunika 39.95€ - Lindex
Farkut 39.95€ - Seppälä


Neule 15.00€ - Lindex
Paita 34.95€ - Lindex
Sain vihdoinkin uudet farkut mitkä on pitäny hommata jo ajat sitte. Nyt mul on jotain vaihtelevampaa asukokonaisuutta kouluunkin.

Sit muihin aiheisii. Mulla tulee olee tosi kiireinen viikonloppu, koska koeviikko on ens viikolla ja ens perjantaina mulla ois autokoulun teoriakoe, iiik! Sen lisäks huomenna on tanssiharkat ja sit sunnuntaina alkaiski taekwon-do, mistä mä oon enemmän ku innoissani (kun taas toi yks ujopiimä ei :P ). Vielä pitäs löytää aikaa kokeisii lukuuki. 

Tässä varmaan kaikki tältä erää. Ens kerral kerron miten taekwon-do liikkeet muistuu mielee, joten pysykäähän mukana! :D
Nähään taas!
~Julia

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti